25-10-2018 - Nieuws, Wielrenblad

Bas van Dooren nieuwe marketing manager Trek Benelux

Op 8 oktober is Bas van Dooren bij Trek Benelux aan de slag gegaan als marketing manager. Bas is geen onbekende binnen de fietsenbranche. Na zijn sportieve carrière als mountainbiker is hij in 2002 bij Shimano Benelux aan de slag gegaan als vertegenwoordiger. Daarna heeft Bas zich binnen Shimano ontwikkeld als OEM accountmanager om uiteindelijk verantwoordelijk te worden voor de afdeling product coordination. In die laatste rol is Bas nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling en introductie van het E-MTB systeem en elektronisch schakelen op de mountainbike.

Versterking en vernieuwing

Vanaf 1 november zal Jeroen Grave de functie Marketing representative gaan bekleden binnen Trek Benelux. Jeroen is al 10 jaar werkzaam bij Trek Benelux op de customer service afdeling. In zijn nieuwe rol wordt Jeroen verantwoordelijk voor het beheer van de demovloot, de dealertrainingen en algemene marketing ondersteuning. Eerder dit jaar is Karin Kramer als digitaal marketing specialist begonnen. Marketing automation en andere digitaal gerichte activiteiten zijn haar kerntaken. Nu het marketing team weer op volle sterke is, kan Trek Benelux structureel gaan werken aan de naamsbekendheid in de Benelux markt.

 van