Black Friday? Niet bij ORTLIEB!
In de loop der jaren heeft Black Friday zich gevestigd als een synoniem voor snelle consumptie en grote kortingen. Als tegenactie lanceert ORTLIEB opnieuw haar Repair Weeks, waarbij reparaties en de ORTLIEB reparatieservice centraal staan. Immers, waarom iets weggooien en nieuw kopen als het gerepareerd kan worden?

Al sinds de oprichting van het bedrijf heeft ORTLIEB een reparatieservice. Deze afdeling breidt voortdurend uit en zorgt er ook voor dat de partners van het merk tot reparatieprofessionals worden opgeleid. Naast gespecialiseerde winkels zijn ook verkooppartners wereldwijd in staat om defecten te herstellen en zo onnodig transport te vermijden. CEO Martin Esslinger licht toe: “Op onze locatie in Heilsbronn, waar ook de goederen worden geproduceerd, repareren we elk jaar zo’n 18.000 producten(!). Duurzaam management is essentieel, het maakt altijd deel uit van het ORTLIEB DNA en vertegenwoordigt tegelijkertijd onze toewijding. Een ander aspect van onze verantwoorde omgang met hulpbronnen houdt in dat we ervoor zorgen dat onze producten zo lang mogelijk meegaan. Daarom trainen we, naast het gebruik van duurzame materialen en vervangbare kunststof onderdelen, zowel onze distributiepartners als onze retailers, zodat we dit netwerk geleidelijk kunnen uitbreiden.”

De Repair Weeks vinden plaats van 13 november tot 3 december 2023. Tijdens deze periode communiceert het merk alles over reparatieservice, verhalen over unieke reparaties en het belang van duurzaamheid in de almaar groeiende outdoor- en fietsmarkt. ORTLIEB fans uit de Benelux kunnen voor verschillende reparaties terecht bij de service afdeling, waar een defect professioneel gerepareerd kan worden (klantenservice@ortlieb.nl)
Voor meer informatie kunt u hier terecht op de website