Deuter heeft een nieuw logo

Dit seizoen heeft rugzakpionier en slaapzakexpert deuter een
verrassing in petto voor haar klanten, fans en outdoor liefhebbers
over de hele wereld. Het imago van het bedrijf in Gersthofen heeft
namelijk een opfrisbeurt gekregen, in de vorm van een nieuw logo
en brand image, die de waarden van het bedrijf voor de toekomst
nog duidelijker vertegenwoordigt.

Een nieuw logo met dezelfde kernwaarden

Dynamisch en fris – het nieuwe logo geeft dit perfect weer. Samen met diverse textielexperts en bergsporters maken we al geruime tijd producten die duurzaam zijn en specifiek zijn afgestemd op de activiteit waarvoor ze zijn ontworpen – hoe moeilijk het ook is en hoe lang het ook duurt. Onze textielexperts en sporters zijn innovatief, voegen slimme nieuwe functies toe, maken de producten lichter en gebruiken steeds duurzamere materialen. Ze werken altijd met een goed oog voor detail. En dat is precies waar het nieuwe logo voor staat.

Maar de verandering in logo vertegenwoordigt geen verschuiving in kernwaarden voor deuter. deuter is én blijft een outdoorsport merk. deuter CEO Robert Schieferle: “In de afgelopen 120+ jaar heeft deuter veel veranderingen ondergaan. Vanaf het begin hebben we een gedurfde en innovatieve aanpak gekozen. Nu zijn we aan het hervormen voor de toekomst met een nieuw logo en een nieuw brand image dat pioniers en bergliefhebbers over de hele wereld aanspreekt, van bergbeklimmers en klimmers tot aan skiërs, snowboarders en outdoor liefhebbers.”
En zoals altijd zal deuter haar klanten een levenslange reparatieservice aanbieden en zo bijdragen aan duurzaamheid en afvalvermindering.

Met het oog op mens en planeet

Over het milieu gesproken, verantwoord ondernemen vormt al meer dan 120 jaar de kern van deuter. Deze benadering, waarbij de gezondheid van mens en planeet een centrale rol speelt, zal blijven bestaan. deuter heeft
hard gewerkt om ervoor te zorgen dat haar productieprocessen zo duurzaam mogelijk zijn en dat haar werknemers eerlijke arbeidsomstandigheden hebben. deuter werkt dan ook samen met verschillende initiatieven zoals de Fair Wear Foundation en bluesign® om een eerlijk productieproces te garanderen.


Wil je altijd up-to-date blijven? Klik dan nu hier en word abonnee van Up/Down en volg ons op Facebook en Instagram!

 van