SIGMA SPORT presenteert nieuw logo

SIGMA SPORT presenteert zich met een nieuwe look bij de start van het fietsseizoen. Als specialist in (GPS) fietselektronica willen we ons merk versterken met een modern en authentiek logo.

Vanaf nu schittert de branding van dé fietselektronica specialist, met hoofdkantoor in Neustadt a/d Weinstrasse (Duitsland), in een fris design. “Het nieuwe logo staat voor de verdere ontwikkeling van het merk SIGMA SPORT”, legt algemeen directeur Thomas Seifert uit. “We zijn momenteel bezig het merk te transformeren. SIGMA SPORT kiest meer dan ooit voor fietsen. Wij zijn de pioniers van de digitale fietscomputer en de fiets is de echte kern van het merk. Het is het belangrijkste onderdeel van het SIGMA-DNA en daar richten we ons werk op. Tegelijkertijd richten we ons op een jonger en meer internationaal publiek. We drukken dit niet in de laatste plaats uit met een nieuw, fris logo.”
“De introductie van het nieuwe logo markeert ook de start van een hele reeks activiteiten en productintroducties in 2021 om ons beter te positioneren voor de toekomst en actief vorm te geven aan de mobiliteitsverandering. De komende weken komt er meer spannend nieuws over een innovatieve productenintroductie”, voegt directeur Robin Schendel toe.

Met SIGMA SPORT je vrijheid en doelen tegemoet

Het berglandschap en de weg naar de top in het nieuwe logo symboliseren de weg naar je persoonlijke doelen, waarbij de producten van SIGMA SPORT je helpen deze doelen te bereiken middels hoogwaardige (GPS) trainingscomputers en fietsverlichting. De kleuren wit, zwart en rood blijven de basis, net als het vorige merklogo. Groen is toegevoegd als symbool voor lekker buiten sport in de natuur. Ze staan voor 40 jaar passie voor sport en technologie en de authenticiteit van het merk.

Meer info klik hier!


Wil je altijd up-to-date blijven? Klik dan nu hier en word abonnee van Up/Down en volg ons op Facebook en Instagram!

 van