Abonneeservice & Contact

Hoe kan ik u helpen?

Om u sneller van dienst te zijn, hebben we de meeste wensen en vragen hieronder op een rij gezet. Wist u trouwens dat u als abonnee korting krijgt in onze Soulshop?

Ik wil abonnee worden.

Ik wil een abonnement cadeau geven aan iemand.

Ik wil een adres wijzigen of een overige wijziging doorgeven.

Ik wil een bezorgklacht doorgeven.

Ik wil een compliment geven.

Heeft u ook aanbiedingen voor trouwe abonnees?

 

Bekijk hier de veel gestelde vragen;

 WAT IS TASTE SNOWBOARD MAGAZINE?

 WAAR KAN IK EEN ABONNEMENT AFSLUITEN?

 HOE BETAAL IK MIJN ABONNEMENT?

 HOE LANG LOOPT MIJN ABONNEMENT?

 STOPT MIJN ABONNEMENT AUTOMATISCH?

 WAT IS DE OPZEGTERMIJN VAN MIJN ABONNEMENT?

 HOE VAAK VERSCHIJNT TASTE SNOWBOARD MAGAZINE?

 WANNEER WORDT TASTE SNOWBOARD MAGAZINE BEZORGD?

 IK WIL IEMAND EEN ABONNEMENT CADEAU DOEN. WIE MOET ER DAN OPZEGGEN?

 WAAR KAN IK TASTE SNOWBOARD MAGAZINE LOS KOPEN?

 IK WOON IN HET BUITENLAND, KAN IK ME DAN OOK ABONNEREN?

 HOE KAN IK BIJ JULLIE ADVERTEREN?

 HOE KAN IK EEN ABONNEMENT OPZEGGEN

 

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via abonnementen@soulonline.nl of info@soulonline.nl. Dan helpen we je uiteraard graag verder! Natuurlijk kun je ook altijd even telefonisch contact opnemen met onze abonneeservice via 088-1102040. Ook zijn wij bereikbaar via de Facebook-pagina van Taste.